Våldet i vårt samhälle

Allt detta våld som pågår överallt gör mig tokig, det är barn som slås ihjäl med hammare. 
I dagen tidning läste jag om en flicka som försvunnit när hon åkte hem efter sin träning, ska inte barn kunna åka hem själva på dagen.
Vart är det på väg, våldet ökar ständigt. Kvinnor vågar knappt gå ut ensamma. Snart är de väl detsamma med män, för även där är de så klart mycket våld. Jag vill inte vill inte ha ett sådant samhälle!!!

Jag kände bara att jag var tvungen att skriva om detta, för jag känner mig arg och ledsen varje gång jag läser om olika våldshandlingar! Vet att vi är många som känner precis som jag.

Säger god natt nu


Kommentarer
Postat av: Kattis

Nej, jag har inte mycket för mig. Tycker jag är ganska slö, hihihi.
Ha det gott, ska jobba vidare.
Kram

2008-04-07 @ 13:42:43
URL: http://kattis11.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0