Underbar dag

Vilket väder vi haft idag, jag har passat på att vara ute :-). Det har varit glest med inlägg ifrån mig i helgen.
I lördags hade jag familjemiddag för mina syskon, väldigt trevligt mycket prat och många skratt. I går tog vi med mitt lilla barnbarn när vi köpte födelsedagspresent till hans mamma som fyller 29 år på Söndag.
Idag har jag  även hunnit med att träffa min väninna över en kopp kaffe, hon åker till Åland med sin dotter i morgon. Dom ska ha lite mamma dotter tid, jag tror dom får en mysig resa tillsammans.
Vi har nyss kommit in, Nova har fått lite motion. Middagen är avklarad, så nu ska jag bara ta det lugnt titta på Cesar Millan, som jag känner stor beundran för. Jag tycker hans program är väldigt intressanta att se.

Kommentarer
Postat av: Kattis

Godmorgon!
Jag har nästan alltid klädproblem. ;-)
Det sak bli skönt att komma bort några dager.
Skulle vädret inte vara ok så gör inte det nåt, vi kan sitta inne och snacka hela tiden. :-)
Ha en toppendag!

2008-04-22 @ 06:10:18
URL: http://kattis11.blogg.se
Postat av: Kattis

Godmorgon!
Jag somnade mitt i Ceasar, så jag missade det mesta tror jag.
Ha en toppendag!
Kram

2008-04-22 @ 07:17:38
URL: http://kattis11.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0