Trött

Klockan är mycket och jag är trött, vart mycket idag. Men jag är så ibland när jag börjar, speciellt när de gäller tvätt. Jag hittade mer och mer, som jag tyckte behövde tvättas. Låter lite tjatigt :-).
I morgon fredag, Leffe ska köra Linnéa och hennes vänner till en grannstad, det är en av vänner som fyller år i morgon. Så vi får hoppas dom får skoj.
På dan kommer en väninna och hennes dotter, och lilla barnbarn och hälsar på. Den lille är bara 1 månad gammal, det ska bli så roligt. Jag har följt Johanna sedan hon var nyfödd, och nu är hon mamma till en liten son Teo, jag tycker det är ett gulligt namn.
Vi måste inhandla lite mat när Leffe kommer hem ifrån arbetet, för på lördag har vi bjudit min pappa, syster och bror med respektive på middag. Så för min del blir det lite pyssel med mat i morgon kväll.

Nu stänger jag för ikväll, god natt och sov så gott


Kommentarer
Postat av: Kattis

Godmorgon!
Ja, jag hoppas att de tycker om mig lite iaf.
Nu vet de vem jag är så de vågar ju prata med mig.
Ha en toppendag!
Kram

2008-04-18 @ 10:22:10
URL: http://kattis11.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0