Trött Söndageftermiddag

Här är vi lite trötta idag, våra vänner kom över helt sponant och hälsade på, vi hade hållit på med balkongen och lagt in mattan. Vi hade även ställt dit det nya bordet, vi var nästan helt klara när Lena och Peter kom. Väldigt roligt, jag gillar att folk törs komma hem så till mig, blir oftast väldigt trevligt.
Vart lite sent, därav min trötthet, för trots att klockan var mycket så vaknade jag så klart samma tid ändå.
Så det kommer bli en lugn bloggdag för mig, jag ska titta på en film och bara vila mig.
Få se om jag tittar in här en liten stund innan läggdags

Kommentarer
Postat av: Kattis

Hallå!
Ja, segt är det.
Men det avr lättare att gå hit ner än att se allt om borde göras i resten av huset.
Ha en skön kväll!

2008-04-13 @ 18:18:44
URL: http://kattis11.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0