Sol kanske lite vår

Oj vi har fått vår, i alla fall ser det ut så genom mitt fönster. Känner hur glad jag blir :-), blir en skön promenad idag. Tänkte jag skulle åka upp till graven, och sätta lite blommor. Tulpaner står sig rätt bra, och dom känns som vår i alla fall för mig.
Det är mycket nu, min äldsta dotter fyller 29 år den 27/4. Vi väntar på lillbabyn i hennes mage, hon/han ska komma här i mitten på maj. Den yngsta dottern som tar studenten med allt vad det innebär, jag har en rätt stor släkt. Är även en del vänner som också vi vill ska komma, så det är lite planerande. Vi ska ha catering, jag har en killkompis som fixar kallfat, så jag behöver i alla fall inte stå och laga mat. Jag vet av erfarenhet att det brukar bli en hel del att göra ändå.
Vi ska åka med Linnéa och titta på Magnus Betner i mitten på Maj, hon gillar verkligen honom. Då har vi hyrt en stuga över helgen, är en bit bort så är lite långt att åka fram och tillbaks. Jag hoppas då att värmen hunnit komma, för då är det så bra att vara i en stuga.

Nu är det lite telefonsamtal som ska ringas, sen är det utgång med hund. Affären ska få ett besök av mig, för nu är det lite tomt i mina skåp.
Önskar en
image22

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0