Lördags pyssel

Att städa förråd är ingen rolig uppgift men i vårt fall nödvändigt, nu är det mycket bättre. Vad skräp man samlar på sig, nu fick vi iväg en hel del saker, som vi absolut inte hade någon som helst användning för.
 Här blir det en lugn kväll troligtvis framför tv-n, för nu är vi rätt så trötta.
Jag såg körslaget förra lördagen, och tyckte det var riktigt bra, så vi kommer nog att titta på det, och se vem som åker ut.
Jag har även hälsat på min pappa idag, så jag passade på att bjuda hem honom på lite mat om två veckor. Jag ska  också säga till min bror och syster med respektive, så blir en familjeträff.

Jag har nyss kommit in, jag har varit ut och motionerat Nova. Lydnadsträningen gick bra och så vart det lite lek med hennes boll och det gillar hon :-), så nu kommer hon att ligga lugnt ikväll. Det är viktigt med aktiviteter för annars mår hon inte alls bra. Men jag märker att hon börjar bli lite till åren, för förr orkade hon nästan hur mycket om helst så är det inte i dagsläget

I morgon skulle ev. min dotter och lilla barnbarn komma hem och hälsa på, hon är gravid och har ont i sin rygg så vi får se hur hon mår.


Det var min lördag, nu önskar jag er alla en fin kväll


Kommentarer
Postat av: Kattis

Hallå!
Jag hamnade framför tv en stund på em och somnade lite, så ungarna lagade maten.
Men nu har jag städat undan coh ska göra kväller.
Ha det så trevligt ikväll.
Kram

2008-04-05 @ 18:55:54
URL: http://kattis11.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0