Lite prat om barnbarn

I morgon åker jag till min äldsta dotter och barnbarn jag ska sova över till fredag.
Så det blir några datafria dagar, är säkert nyttigt.
Min dotter väntar sitt andra barn, hon lägger sig tidigt så jag ska passa på att läsa lite i min bok.
Alla som varit gravida vet hur trött man är.
Vi väntar med spänning på babyn som kommer i mitten på maj.
Få se om det är en kille eller kanske en lite tjej, det spelar inte så stor roll.

Nu ser jag framemot morgondagen, att få träffa *lillemannen*  (som jag kallar honom) men hans namn är Elias :-). Det kommer att bli några intensiva dagar, för är ett aktivt litet barn. Så mormor kommer vara trött på fredag eftermiddag. Det kommer bli en hel massa skoj, jag uppskattar att få vara tillsammans med mitt barnbarn.

Han kommer och sover hos oss en gång i månaden, och en kväll i veckan åker jag hem till Elias. Då hittar han och jag på något skoj,  jag vill ta tillvara på tiden när han är liten. Tiden går snabbt med barn.

Så nu får ni vänta tills fredagskväll innan jag är här igen
Ha det gott


Kommentarer
Postat av: Kattis

Godmorgon!
Tackar, kul att du gillar dem.
Det är ju väldigt avkopplande att skapa.
Nu har jag inte gjort några på några veckor. :-)
Hoppas du har haft det mysigt hos barn & barnbarn.
Kram

2008-04-10 @ 06:16:45
URL: http://kattis11.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0