Lill babyn

Nu har han varit här lilla Teo, och hans mamma och mormor. Den lille är bara en månad, jag tycker baby lukten sitter kvar härinne :-). Det var verkligen trevligt, vart mycket baby och förlossning prat. Han sov nästan hela tiden, men jag fick hålla den lille en stund. Då snusa han och sov i min famn.

Fredag vackert väder, kan de bli bättre. "Min" läkare ringde, det var lite fel på ett recept men det fixade hon på telefon. Lena som hon heter är så gullig, hon frågade även denna gång hur jag mådde. Hur min nya medicin Lyrica fungerar. Om värken har släppt efter något. Är så skönt med en läkare som verkligen bryr sig om.

Blir mataffären om en stund, inhandla lite mat inför morgondagen. Blir säkerligen att gå ut och äta något ikväll, fint väder och varmt, inte vill vi sitta inne då.

Leffe ska sedan köra  Linnéa och hennes vänner till grannstaden, blir tidigt i säng så vi är pigga i morgon. När mina syskon kommer hit, ska bli riktigt roligt min syster har ännu inte varit här.


Kommentarer
Postat av: Kattis

Hej svejs!
Ville bara önska dig en skön lördagskväll!
Kram

2008-04-19 @ 18:54:36
URL: http://kattis11.blogg.se
Postat av: Kattis

Hallå!
Hoppas du har haft en trevlig helg och att du har piggnat på dig lite.
Ha en skön kväll!
Kram

2008-04-20 @ 17:22:41
URL: http://kattis11.blogg.se
Postat av: Lojsan

Äntligen tillbaka till en fungerande dator.
Ja min son är lite yngre. Han är 10 men på något sätt så har det varit han och jag mot världen och även om jag vet att det itne är hälsosamt för varken honom eller mig gör det ont. Nu ska jag väl tillägga att det känns betydligt bättre än när vi pratade om det först. Både han och jag har smält nyheten och jag tror att det komemr gå bra. Självklart blir det en omställning, men det blir det ju alltid när man ska göra något nytt.

Sköt om dig!
Lojsan

2008-04-20 @ 19:35:21
URL: http://lojsan1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0