Inredning

Jag tycker om att fixa hemma, så vårt nya projekt är sovrummet, vi har varit och tittat ut en vit fin medaljongtabet. Jag har en vän som är målare, så han skulle kunna ge oss rabatt. Nu väntar vi in prisförslaget, han skulle höra av sig i morgon. Jag hoppas på bra pris, för det får inte bli allför dyrt. Så håll tummarna.
Vi ska även fixa till vår balkong, jag såg Äntligen hemma, fick ett väldigt bra tips därifrån, Bosse satte upp rotrismatta. Så nu funderar vi på att sätta de över plåten, för dn orangemålad och väldigt ful. Vi bor i en hyresrätt, så då kan man inte kosta på för mycket.
Vi tittar efter insatslägenheter, men vi vill fortsätta bo centralt så är inte alltför lätt. Antingen är dom väldigt dyra, eller också är hyran skyhög. Men gäller att hålla ögonen öppna, man vet aldrig vad man dyker på. Tur att vi trivs så bra i vår lägenhet, så är inte därför, mer att vi gillar att utveckla. Men som tur är, går det även bra med kuddar färger mm.

image3

Kommentarer
Postat av: Kattis

Godmorgon!
Själva bloggen har ingen favoritlista utan jag lägger in själva sidan i den vanliga favoriter till vänster. Hoppas du förstår?!
Jag håller tummarna för både tapeter och lägenhet.
Ha en skön dag!
Kram

2008-04-02 @ 06:29:36
URL: http://kattis11.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0