Hånad, hur kan man göra så?

Jag vet inte om ni såg på körslaget, i alla fall så tittade jag. Dagen efter läste jag i Af om att Brolle, hade blivit hånad av tv4-as chef Pelle Porseryd, han har tydligen suttit och skickat sms med Alex Schulman. Trots att han vet att denne har en sajt där han lägger ut alla sms. Hur kan man som chef, håna en av dom medverkande. Hur har tv4 valt sina chefer, jag tycker att man ska ha mer innanför pannbenet för att få bli chef.
Jag tycker faktiskt detta är fruktansvärt, för vem vill bli hånad, har vi inte nog av sådant. När vuxna människor gör det, är det skandalöst. Hur ska vi då få våra barn och ungdomar att låta bli?

Ja inte nog med det, tydligen så finns det ett forum att skriva i, i alla fall så hade det rasat in negativa synpunkter på Porseryd, vissa krävde t.o.m han avgång. Då tar tv4 bort dessa och motiverar det med vi är ansvariga för att hålla ordning på anslagstavlan och då får vi bestämma precis vilka regler och vilken typ av diskussion som får förekomma.  Hade för mig att media är för yttrandefrihet, men kanske bara gäller när dom själva ger kritik.


Kommentarer
Postat av: Andreas Johansson

hej, ha en bra dag!

2008-04-07 @ 15:12:23
URL: http://johanss0n91.blogg.se
Postat av: Kattis

Åh, skulle skriva nåt men kom av mig då jag ser att Andreas har kommenterat.
Du bara MÅSTE läsa i hans blogg Tack!
Ha en trevlig kväll!
Kram

2008-04-07 @ 18:17:58
URL: http://kattis11.blogg.se
Postat av: Kattis

Ja, han är en "raring".
Han vet att han alltid kan komma till mig och han gör det.
Man blir alldeles varm om hjärtat när man får ett inlägg sådär.
Må gott!

2008-04-07 @ 19:07:20
URL: http://kattis11.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0