Förvånande



Den mördade Engla Höglunds familj vill att flickans begravning ska sändas direkt i Sveriges Television. Nu överväger SVT frågan och ett definitivt beslut kommer om några dagar.


Att föräldrarna vill ha sitt sista farväl till sin dotter Engla, under media bevakning. Jag lider med familjen, men detta kan jag inte förstå syftet med. Varför vill man bjuda in Svenska folket, det är den sista stund dom anhöriga får med sin lilla flicka.
Det Engla utsattes för får vi hoppas slippa se i framtiden, jag tycker det är bra att  polisen  fortsätter att utveckla sina arbetsformer.
Min personliga känsla är att det räcker nu, låt familjen ha sin sorg ifred.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0