En blanding mellan söt och salt

  

Så känns min dag, dels så känner jag mig trött på vädret. Dels så längtar jag till torsdag då jag skall åka och sova över hos min äldsta dotter och barnbarn. De känns som jag har två olika känslor inom mig, lite tristess pga. av de gråa ute. Glädje och förväntan inför torsdag, men den känslan är i alla fall lite starkare. Det är alltid lika roligt att umgås med den "lilla" killen, vet inte vad dom har tänkt att vi ska hitta på men jag har gett förslag om att åka till skojlandet. För där vet jag att Elias gillar att vara och leka, och jag har inte varit med dit någon gång än. Så det känns skojigt även för mig

Här har vi nyss ätit middag, idag vart det köttfärsbiffar. Nu är det snart motionen med Nova som står på tur, jag hoppas att regnet håller sig borta under den tid vi ska vara ute.

Sen blir det nog lite läsning i min bok, blir nog också lite tid framför datorn.
Återkommer lite senare


image12


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0