Ditt och Datt

Idag kom skattsedeln, jag får kvarskatt på 1000. Känns väl inte så kul, men inget att göra åt. Det är faktiskt första gången jag fått betala in så jag ska väl inte gnälla. Men kan inte låta bli, det känns lite trist.

Vädret är inte det bästa, känns som regnet hänger i luften, jag längtar tillbaks till solen och värmen. Vi hoppas att solen snart hittar hit igen.
Min dotter och jag var och handlande, för de var rätt tomt i skåpen. Jag har nyss kommit in, Nova har fått lite motion det är så bra att vi har en stor gräsmatta i närheten av där vi bor. Så hon kan springa lös, vart som vanligt lite träning och sen boll lek. Jag passade även på att kamma henne, för nu börjar hon släppa vinterpälsen och Nova hårar en hel del.
Men jag har något som irriterar mig, vi har så bra att vi kan låta våra hundar gå i stort sett var som helst. Men då kan vi väl plocka upp efter våra fyrfota vänner. Jag har alltid påsar sitter på hennes koppel, för jag uppskattar verkligen detta att vi har sådan frihet för våra djur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0