Barnbarn

Jag har varit hos mitt lilla barnbarn, en underbar kille på lite drygt 2 år. Livets efterätt brukar de kallas, jag kan inte annat än att hålla med. vi har alltid lika roligt ihop, han undrar om allt t.e.x varför det kommer ett konstigt ljus mellan molnen, ja vad kan de vara? Solen så klart, som lite försiktigt letar sig igenom. Tiden går så fort, och det var en trött liten kille som till slut somnade. Mamman och pappan, var på gott humör när dom kom hem ifrån bion.

Jag hade tipsat dom om en bra film: Into the Wild , om ni har möjlighet så se denna film, som är både ett äventyr men även väldigt poetiskt. En kille som vill vara ett med naturen, som klipper kreditkort och ger sig ut i de okända, på sätt och vis en hel vansinnig tanke. Men ändå den berör på många sätt

Nu säger jag god natt klockan  är mycket, i morgon är en ny dag, fast den nya dagen är redan här :-).image5

Kommentarer
Postat av: Kattis

Godmorgon!
Det blev sent för dig igår!
Då sov jag gott.
Min yngsta ska gå Hotell& Restaurang.
MAn märker väldigt snabbt att
man¨mår mycket bättre om man ser allt lite positivare. Sen kan man ju hoppas att det smittar av sig lite.
Du smittar iaf.:-)
Ja, fast de är stora så blir de så ynkliga när de är sjuka. Fast det är mysigt att få pyssla om dom ibland. Det blir ju inte så mycket när de är i den åldern.
Gillar också att skriva, men pratar ännu mer, hihihi.
Ha en underbar dag.
Kram

2008-04-03 @ 06:44:40
URL: http://kattis11.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0