Bortskämd flicka och pojke?

Tvillingar visst är det något speciellt, att få två barn på samma gång. Har man sedan turen, att som Angelina, och Brad att få både en liten flicka och en liten pojke. Min syster fick tvillingpojkar, vi har tvillingar i vår släkt. Jag vet att jag drömde om detta när jag väntade min äldsta flicka, det är 29 år sedan. Då fick man inte gå på något ultraljud i 17 veckan, men för min del vart det ett barn varje gång.
Att ta hand om sex stycken barn, då har man verkligen fullt upp. Jag läste någon gång att Angelina, och Brad är väldigt engagerade i sina barn, även om jag så klart förstår att dom har barnflickor. Ett stort grattis önskar jag så klart, bilderna lär inte vänta på sig, dom kommer att säljas till någon tidning för en dyr penning. För vi vet att Brangelina, sänker bort stora summor varje år.
Barnen kommer att ha ett babyrum värd en kunglig, det kostade nämligen 140 000 dollar, motsvarande nära
840 000  
kronor. bortskämda eller, är det bara naturligt att kosta på så mycket när man har sådana inkomster?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0