Stubbat i topp

I alla fall enligt ab, jag tycker det beror helt på personligheten. "Ny undersökning visar att män med helskägg eller renrakade ses som mindre attraktiva. " Det finns män som inte alls passar i skäggstubb, jag och sedan män som passar i helskägg. Nu är det förhoppningsvis personligheten som vinner i slutänden. Men visst kan skäggstubb vara sexig som jag sa innan på rätt person.

Tydligen är det Danskarna ett lyckligt folk, jag trivs i Danmark. Även om jag knappt förstår vad dom säger. Jag har varit där ett flertal gånger på semester, och haft lika roligt varje gång.

"I Sverige kommer vi på en - med våra mått mätt - medioker sjundeplats. " Så då är Svenskarna trots allt ett lyckligt folk, det känns väl bra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0