Man kan se spöken överallt

Tydligen så har Dressman har dolda budskap, att deras klädhängare ser ut som hakkors. Nej nu får folk ge sig, man kan inte se spöken överallt. Det stämmer säkert som Dressmans informationsansvarig, att hängarna är utformade för att på ett smart sätt, få plats med mycket kläder och ändå ha plats för kunder att röra sig fritt. Det måste vara ont om nyheter nu, eftersom Af tar in en sådan nyhet.

Söndag, det har blivit dåligt med bloggande för mig. Vi har haft mycket åska, och jag har ängnat tiden till att umgås med min sommarlediga sambo. Jag har lyssnat på min lyssnarbok, och tittat på film. Men nu hoppas jag att vi fått vår beskärda del med åska, nu räcker det för den här sommaren. Jo då, jag är faktiskt lite rädd för åskväder. Jag växte upp på landet, med allt vad det innebär, vi bodde nära vatten. Så vårt hus låg högt, vilket gjorde att åskan slog ner i t.ex. telejack mm. Vår familj, fick flytta ut i bilen, tills åskan hade slutat. Idag bor jag i stan, och vet att det inte är "farligt" på samma sätt. Men rädslan finns lite lite inom mig fortfarande.


Kommentarer
Postat av: Gubben

Jaha, då är det färdighandlad där. För vem vill ha två nazister till priset av en?

2008-07-20 @ 22:58:50
URL: http://gubben.webblogg.se/
Postat av: Maria

S Man kommer långt med humor

2008-07-20 @ 23:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0