Grovt koppleri och våldtäkt.

En 44-årig man dömdes till fem år och sex månader, han har sålt sin 19-åriga fru. Som dessutom lider av ett förståndshandikapp! Jag blir ledsen, hur kan man utnyttja en ung flicka, som dessutom har ett mentalt handikapp. Den unga kvinnan, är i samma ålder som min egen dotter. Jag förstår mig inte på vissa människor, som kan göra vad som helst för pengar. Utan någon som helst tanke på hur det skadar en annan medmänniska. Jag är glad, att mannen får sitta inne i fem år. Vad detta ger för skador på den unga kvinnan, kan vi bara sia om.
Mannen ifråga, hade dessutom barn i samma ålder som den unga den handikappade kvinnan!
Svd Svd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0