Förövaren är den skyldige

Varför heter de offer, jo på grund av att förövaren med våld utför den hemska handlingen. Jag blir galen när jag läser att Anders Eklund, försvarar våldtäkten mot Engla, ett litet barn på 10 år Han kan inte ha mycket bakom pannbenet, om han tror att det kan hjälpa hans sak. Han försvarar även sig varför Pernilla vart våldtagen och strypt! Helt ofattbart, stackars föräldrar som får lyssna på hans svammel. Jag har sagt det en miljon gånger, stäng in honom och kasta nyckeln.
"Silberskys,I en kommentar till Tumba-målet härom året menade han att kvinnor med "dåligt ölsinne" kanske inte borde gå på krogen överhuvudtaget. "
Det var en bland dom dummaste kommentarer jag någonsin hört, det är inte kvinnorna det är fel på. Det är männen, som förgriper sig på dom.
Sluta se offret som den skyldige, låt istället förövarna få ett kännbart straff!
Ab


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Så jävla obehaglig människa. Jag ryser bara av att se bilder på honom.

2008-07-20 @ 15:15:39
URL: http://ulrikarudqvist.blogspot.com
Postat av: Maria

Kan bara hålla med dig

2008-07-20 @ 23:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0