En världssuccé av stora mått


Förutspås Mamma Mia the Movie, säkerligen stämmer detta. Allt dom två B:na rör vid blir till guld.
"Filmen Mamma Mia får strålande recensioner efter världspremiären i London på måndagen. Rubriker som "How can we resist you?" och "Thank you for Mamma Mia."

Meryl Streep, är en fantastisk skådespelerska. Vilka filmer den kvinnan medverkat i, jag är full av beundran.

Jag kommer väl ihåg Brighton -74 ABBA och vinsten med Waterloo, jag och mina vänner var 14 år och trodde knappt det var sant det vi såg. Det är bara att gratulera dom två B-na och jag ska absolut gå och se filmen.

"- Benny Anderssons och Björn Ulvaeus sånger vävs skickligt in i storyn. Det finns ingen publik någonstans som inte kommer att sitta och le, skriver Hollywood Reporter.

Också engelska The Guardian sällar sig till hyllningskören. Recensenten börjar frankt med att berätta att han hatar musikaler och föraktar ABBA. Men han slutar med att ha blivit omvänd. "

Alla fyra kommer till Stockholm, Medlemmarna i Abba återförenas senast var 1986.
Svd, Expressen, Ab


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0