Björn och Benny har gjort sin musik odödlig

Ja sitter och lyssnar på Benny Andersson sommar program, jag får dels lyssna på hans intressanta småprat. Men även lyssna på bra popmusik.
Jag kan bara gratulera till att dom bägge B:na har lyckats. Måste kännas enormt bra att hamna helt rätt. Dom vet, att deras musik säkerligen kommer att vara odödlig. Det måste vara det optimala för en musiker. Sedan att dom faktiskt blivit mångmiljonärer är bara grädde på moset. Om man sedan lyssnar på Benny Andersson, det roligaste han vet är att spela med Orsa spelmän, då förstår man att dom bägge låtskrivarna står med bägge fötterna på jorden.
Om ni missat hans sommarprat, ta er tid att lyssna på reprisen i kväll. Om jag ska se filmen, klart jag ska. Den går på vår biograf denna vecka, ser framemot med så bra skådespelare.
Ab


        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0