Att vara till lags

Gäller det även kvinnors bloggande? Jag trodde att man bloggade för sitt höga nöjes skull. Nu vet inte jag hur det är när man har en blogg man får betalt för, då kanske det är som de står i dagens Ab, att bloggande är den nya kvinnostressen. Men varför tillåter sig kvinnor att låta en blogg bli ett stressmoment. Så livsviktigt är det inte, läsarna finns där. Ibland får man nöja sig med att personen ifråga skriver mindre. Jag läser en hel del bloggar, men jag kommer tillbaks även om man skriver mindre under vissa perioder.
Nu får inte jag betalt, men jag skulle aldrig låta detta bli en börda för mig.
Jag ska ut och njuta av solen, och till kvällen ska jag ta med mig familjen och äta räkor. Vi ska gå till en uteservering och njuta av kvällssolen. Passa på att ta tillvara på det vackra vädret, vi vet aldrig när det vänder. När regnet kommer tillbaks, kan vi sitta mer bakom skärmen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0