Att få vara sig själv

Låter inte det bra? Macho, för mig låter det som någon kille i tidiga tonåren. Jag kanske har fel, vad vet jag. I och med att jag inte har någon son, och därför inte fått umgås med grabbar. Mina döttrars pojkvänner, har varit mjuka och är mjuka killar. Min sambo, är även han en mjuk kille. Jag har aldrig haft en dragning till den typen av killar, inte ens när jag var tonårstjej. . Den nye mannen, men detta var väl ett begrepp redan på 70-talet, som Olle Waller säger i artikeln. Jag kan väl inte tro, att dagens pojkar uppfostras till dåtidens män som inte fick visa känslor?
Men visst ska man väl få vara den man är, så länge man har respekt för sin omgivning
Ab


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0