Återträffen

Med ABBA, ja dom ville i alla fall vara med på premiären av Mamma Mia, det var celebert besök. Med Meryl Streep m.fl. "våran" Stellan var inte på röda mattan, han var tydligen upptagen med en annan film, men trots detta kom han ändå på tal under intervjun med dom medverkande. Jag tycker det är roligt, att trots att de är mer än 30 år sen. Så håller trots allt deras musik. Jag tycker bättre om den idag, än jag gjorde t.ex. -74. För trots allt har deras musik följt med under alla år.
"Tillfället då Meryl Streep såg Broadwayföreställningen av Mamma mia första gången i New York minns hon tydligt. Tidpunkten var strax efter 11 september-attackerna och hon gick tillsammans med sin tioåriga dotter "
Då kan jag förstå att den fick en speciell plats inom henne.
Svd  Svd1 Svd2 Ab Ab1 DN DN1


Kommentarer
Postat av: maud e

Jo då - Stellan var där, men kom inte via "röda mattan" och gick ganska snart igen ...



2008-07-05 @ 18:37:33
URL: http://tillfalle.blogg.se/
Postat av: Maria

Svar: Tackar, då fick vi veta det.

2008-07-05 @ 18:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0