Oj vad roligt, "vår" första medalj.

Visst känner man sig stolt, när Sverige tar medalj speciellt när det är OS , och dessutom den första. Jag kan inte säga att sport är mitt stora intresse. Men jag såg när dom visade ifrån loppet. Jag såg även lite på gymnastiktjejerna. Jag kommer även att se lite handboll. Jag hoppas så klart att Sverige kniper lite fler och då gärna den ädlaste valören.
Stort grattis till Emma Johansson, vi är så stolta över din kämpar insats.

"- Just nu är jag bara otroligt lycklig över ett silver i OS, säger Johansson som var ytterst nära att knipa den ädlaste valören. "

Ab, DN, Svd



Här har varit dåligt med bloggande, vi har haft fullt upp i helgen. Vi fick besök, av våra goda vänner igår. Det vart väldigt sent, så tur att vi kunde ta lite sovmorgon idag. Men nu har en ny dag tagit sin början. Ska titta runt lite om det finns något intressant innan kudden får besök av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0