Lundell kommer med ny skiva/Fortsatt ostadigt väder/Madicken

Vi ska se hans konsert den 30/10, nu ser jag även att Ulf L släpper en platta i samband med turnén. Få se vad han bjuder på där. Jag hoppas så klart att vi kommer att få höra mycket ifrån hans gamla skivor, Men man vet inte så mycket, vad Lundell kommer att spela, jag får vänta in premiären den 25/9.


Svd

Ingen förhoppning om sol, i södra Sverige är det utfärdat klass 2 varning, bäst att människor håller sig hemma. Där jag bor, så får vi fortsatt regn men som det ser ut klarar vi oss ifrån det värsta ovädret.
Trist tycker jag, visst känns det som om sommaren är över?

Svd

Roligt att få läsa en artikel om "Madicken" eller Jonna Liljendahl som hon egentligen heter, spännande också för mitt lilla barnbarn Elias har nyligen upptäckt filmerna. Jag kan tycka det är lite spännande att få veta vad det hänt med Astrids barnskådespelare. Nu arbetar inte Joanna som skådis, utan idag är hon produktionsledare på en reklambyrå.

DN
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0